MS Dynamics CRM

MS Dynamics CRM

Günümüz koşullarında artan iş yüküne bağlı olarak çalışanların işlerini kolaylaştırmak, iş süreçlerinin bilgi teknolojileri desteği ile otomasyonunun sağlanması, kurumsal kültürün sürekli olarak gelişmesi ve akabinde müşteri hizmetlerinde kalitenin oluşturulması ana nedenler olarak sıralandırılabilir.

Şirketiniz iş süreçlerinin kontrol altına alınması, bu sayede çalışanların asli görevlerine odaklanması ile karlılığın artırılması sağlanacaktır.

Kullanıcıların girmiş oldukları verilerin diğer kullanıcılarla paylaştırılması ile en güncel veriye en hızlı ulaşımın sağlanması Microsoft Dynamics CRM’in seçilmesindeki diğer nedenler arasındadır.

Ayrıca, İş süreçlerinin disiplini ile belirli standartlarda girilen ve CRM sistemi tarafından oluşturulan veri havuzlarından en güncel verilerin çekilmesi ile anlık durum kontrollerinin yapılmasını sağlar.

Microsoft Dynamics CRM avantajları nelerdir?

• Müşteri bilgilerine birden çok kaynaktan ve istenilen değişik yüzlerden kolay erişim
• Artan satış hacmi ile kolaylaşan hızlı ve etkili müşteri servisleri
• Microsoft ofis gibi mevcut işletim uygulamaları ile entegre edilebilme
• Kolay kullanım
• Düşük “sahip olma” maliyeti
• Datalara merkezi bilgi havuzundan hızlı ve kolay erişim
• Özelleştirilmiş çalışma alanı
• Güçlü analiz ve raporlama araçları
• Mobil erişim
• Hızlı kampanyalar için sihirbaz
• Servis planlama fonksiyonu
• Pazarlama otomasyon modülü
• Gelişmiş yönetim ve bilgilendirme araçları

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön
şişli escort pendik escort ümraniye escort sweet bonanza oyna ataşehir escort kadıköy escort casinoslot Sexy Indian house maid fucking homemade xxx sex video Sexy Indian Sister Gets Naked Filmed By Her Brother MMS Scandal Sexy bua ki chut chudai ki family porn video
mecidiyeköy escort cratosroyalbet