SİTEMİZ İLE İSİM BENZERLİĞİ OLAN MESAJLAR ALIRSANIZ LÜTFEN İTİBAR ETMEYİNİZ, BİZİMLE ALAKASI YOKTUR. DOLANDIRICI SİTE OLDUĞU KESİNDİR LÜTFEN ŞİKAYET EDİNİZ. BİZ BİR FORUM SİTESİYİZ HİÇBİR ALAKAMIZ OLMADIĞINI BİLDİRİRİZ. WHATSAPP HATTIMIZA GELEN UYARILARA İSTİNADEN BU BİLDİRİMİ YAYINLAMAK ZORUNDA KALDIK.

Yolcular, uygulama tabanlı araç hizmetlerinin Pune’da devam etmesini istiyor

hulya

New member
Şehir genelinde mobil uygulama tabanlı otomatik çekçek hizmetlerini kullanan binlerce yolcu için bir aksilik olarak, Ola, Uber ve diğer iki toplayıcı şirketin Pune’da mobil uygulama tabanlı otomatik çekçek hizmetlerini işletme izni başvuruları Pune Bölgesi Ulaştırma Ofisi tarafından yasaklandı. (RTO) iki gün önce reddetti. Bu arada, otomobil çekçek sendikaları, bu şirketlerin mobil uygulamalarından birini kullanmak yerine eyalet hükümeti tarafından bir mobil uygulama geliştirilmesini talep ediyor.


Pune RTO, Ola, Uber ve diğer iki toplayıcı şirketin Pune’da mobil uygulama tabanlı araç hizmetlerini çalıştırma izni için yaptığı başvuruları reddetti. (HT DOSYASI FOTOĞRAFI)

Başvurusu Pune RTO tarafından reddedilen toplayıcı şirketlerden biri olan K Evaluations Company’nin kurucusu ve yöneticisi Keshav Kshirsagar, “Şimdi bu konuyu eyalet hükümeti ile gündeme getireceğiz. Toplayıcı şirketlerden biri, hizmetlerini genişletmek için çok sayıda araba satın aldı. Sürücüler de bu mobil uygulama tabanlı hizmeti istiyor, ancak yasal olarak kurallara göre ve bunun için Pune’da kendi toplayıcı şirketimizi kurduk.

Bir sürücü olan Kishore Shinde şunları söyledi: “Günlük işlerimin çoğu, Ola mobil uygulaması aracılığıyla yapılan çevrimiçi araba rezervasyonlarından geliyor. Araç ön kapılarına ulaştığında yolcular bu çevrimiçi hizmete güvenirler. Biz de her ay daha iyi gelir ve sabit kazanç elde ediyoruz. Online uygulama tabanlı hizmetin kapanması sadece bizim için bir kayıp değil, aynı zamanda yolcular için de büyük bir sıkıntı.”

Eyaletteki en eski otomatik çekçek sendikalarından biri olan otomatik çekçek Panchayat’ın sekreteri Nitin Pawar şunları söyledi: “Yeni ileri teknoloji hayatımızın bir parçası haline geldi ve biz ilerledikçe bu teknolojiyi yaşamımıza dahil etmemiz gerekiyor. iş Otomatik çekçekler Pune’da bir kamu hizmetidir ve bu şirketler mobil uygulama tabanlı hizmetlerinden rahatsız olmamalıdır. Talebimiz, devletin veya Ulaştırma Bakanlığının, yolcuların araç rezervasyonu yapmak için kullanabilecekleri bir mobil uygulama geliştirmesidir; Bu, sürücüler ve yolcular için bir kazan-kazan durumu olacak.”

Eyalette pedicab hizmetleri sorunu geçen yıldan beri devam ediyor ve daha önce pedicab’lara Pune RTO tarafından izin verilmedi. Ardından Ola, Uber, K Valueation Technologies ve Rapido’nun da aralarında bulunduğu dört toplayıcı şirket, mobil uygulama tabanlı araç hizmetlerini şehirde işletmek için araç ruhsatı başvurusunda bulundu. Artık başvuruları da reddedilince yolcular kapılarına araç gelmesinden korkuyor.

Kıdemli Ramesh Sahani şunları söyledi: “Araba siparişi vermek için sokağa gidemediğimiz için doktorun muayenehanesini, bankayı veya başka bir yeri ziyaret etmek üzere araba rezervasyonu yapmak için Ola’yı düzenli olarak kullanıyoruz. Bu mobil uygulama tabanlı hizmet özellikle bizim gibi yaşlılar için faydalı ve ani kapanma bizim gibi birçok kişi için çok rahatsız edici olacak.”

Bir başka sık yolcu olan Vrunda Khatri, “Seyahat için otomatik çekçek rezervasyonu yapmak arabadan daha ucuz. Devlet Taşımacılık Kurumu zaten pedicab’ları kapattı ve şimdi otomatik çekçek hizmetlerini kapatmak doğru değil. Bu hizmeti kullanan yüzlerce yolcuya fayda sağlayacağı için kararı tekrar gözden geçirmeleri gerekiyor.”

Bisiklet taksi hizmetleri gençler ve ofis çalışanları tarafından rağbet görüyor

Toplayıcı şirketler ile eyaletin ulaşım departmanı arasında uzun süren bir savaşın ardından eyalet hükümeti pedicab hizmetlerini kapattıktan sonra yalnız gezginler zaten darbe alıyor. Bisiklet taksi hizmetleri, uygun ve uygun fiyatlı olduğu için gençler ve ofis müdavimleri tarafından yüksek talep görüyor. “Neredeyse her gün üniversiteme gidip gelmek için bisiklet taksi hizmeti rezervasyonu yapmak için Rapido uygulamasını kullanırdım. Hizmet artık kapalı olduğundan, ya üniversiteye kadar yürümek ya da arabaya binmek zorundayım ki bu pedicab’dan daha pahalı,” dedi şehrin eğitim kurumlarından birinde yöneticilik öğrencisi olan Ashutosh Rathi.